No mos fareu catalans. Història inacabada del blaverisme en unes poques imatges

Quant a francescviadel

Periodista, escriptor i professor universitari, autor de No mos fareu catalans. Història inacabada del blaverisme i de Valencianisme, l'aportació positiva. Cultura i política (1962-2012), publicats per la Universitat de València. Autor també de les novel·les Terra (Bromera) i L'advocat i el diable (El Cep i la Nansa) i del llibre de poemes Ciutat, dies insòlits.
Aquesta entrada ha esta publicada en No mos fareu catalans. Història inacabada del blaverisme., Periodisme, Política, Valencianisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a No mos fareu catalans. Història inacabada del blaverisme en unes poques imatges

  1. pau esteve ha dit:

    ja no son els tipics topics d una valencia sino la lenta construccio d un feixisme lent agenollat a madrid per part de tota una serie de personatges corruptes,falsaris,emparats sota el mantell d una classe dirigent q ha saquejat la riquesa del pais en benefici propi i a l estil del vell caciquisme del XIX ha comprat la voluntat i el vot d un poble establert en la dolce vita del plor,de la culpa ,de l enemic inventat i dirigit,de la rajola,del furt ,de la inoperancia de fiscals i politzies manats per politics d un calat profundament autoritari,la vella historia del llop disfressat xai q ha venut i eliminat tot allo q els resultes incomode en les seues aspiracions de perpetuar se en el poder fins deixar exprimit i degotat qualsevol guait q pugues ser accessible a una explotacio dineraria en benefici propi.incendiaires,rapinyaires,paraules per definir los q els queden grans en la seua desmesura i afany de destruccio massiva d una identitat,d un poble adult,pero no ens enganyem amb la por insertada com un xip entre la pell ………….festa…..baraka…..koka……..nit………sexe mobil……..paradis benidormenc de cartro…….bastit sobre un munt de fem i deixalles sense moral concisa .cap projecte en ares d un be general pel poble,per la societat valenciana dormint el dolç somni de la mort del pa per avui i fam pel dema.calia tota la disfressa de l anticatalanisme per justificar l estafa,el crim perpetrat contra la llengua ,la terra,la cultura,…………seria molt llarga la llista .
    el fi justificava els mitjans emprats…………la lenta agonia…el vomit……i malgrat aixo………..una aportacio positiva .no som un poble vençut.cmbatents..ressistens.es el misteri del pais valencia com amb tanta virulencia i durant tans segles q han intentat domesticar nos els carpetovetonics ens mantenim fidels i rebels a la submissio d una casta q potser creuen q els valencians som molls i q algu contesti com un poble moll parla i viu amb la vitalitat com ho fem nosaltres ……valencians exiliats…forasters al nostre pais..per uns dominadors amb tan poca classe q despres de 300 anys de guerres…carlinades…frankinades…borbonades encara sortim al mati dient bon dia de nord a sud i aixo pens es engendrat pel mateix odi ancestral q ens ha fet aprendre a conviure amb dirigents de la pitjor kalanya del mon conegut.la kikirejada globalitat q per molt de color q la pinten se la poden ficar en els ous …no de gallina…no d or sino de militars eclesiastics i politics q com diria el nostre vell amic per molt q s entestin aci no alcen un gat pel rabo o per la cua q es el mateix. pau esteve

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s